Mrzí nás, že nejste spokojeni s kvalitou zakoupeného zboží. S Vaší reklamací Vám ale rádi pomůžeme! Níže najdete popis kroků, které je potřeba splnit, aby vše proběhlo jako na drátkách.

Reklamační proces využijete, pokud se na zakoupeném zboží projeví nějaká vada. V případě reklamace prosím postupujte dle obchodních podmínek.

Jak reklamovat vadné zboží?

  1. Stáhněte si reklamační formulář
  2. Vytiskněte formulář, vyplňte ho a podepište
  3. Připojte daňový doklad - fakturu nebo paragon, případně potvrzení objednávky
  4. Formulář s daňovým dokladem vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží. To je třeba zabalit tak, aby balení dostatečně bránilo poškození výrobku během přepravy
  5. Odešlete zásilku
  • Na naši adresu: Senta s.r.o., Tomáškova 658/7 615 00 Brno, tel.: +420 608 972 784, email: info@spiritcheer.cz
  • NEBO na pobočku Zásilkovny - E-smokers, Zábrdovická 12, 615 00 Brno

Je potřeba tyto kroky dodržovat, jelikož v opačném případě nemůžeme reklamaci přijmout a tím se celý proces prodlouží. Takže je lepší hned připravit veškeré podklady správně, abychom reklamaci mohli vyřídit co nejdříve.

Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace většinou hodnotí přímo výrobce, všechno ale budeme hlídat a vyřídíme Vaši reklamaci do 30 kalendářních dnů (lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena). Pokud bude vada uznána, zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme peníze převodem na váš bankovní účet nejpozději do 14 pracovních dnů.

Pokud byste měli k reklamacím jakékoliv otázky, neváhejte se na nás obrátit.

Vrácení zboží do 14 dnů

Dle platné legislativy má v ČR spotřebitel nárok na vrácení zboží, které nebylo upraveno na míru, do 14 dnů prodejci bez udání důvodu. U nás můžete pro vrácení zboží využít dokonce nadstandardní 30denní lhůtu. Formulář pro vrácení zboží standardně zasíláme se zbožím, ale pokud jste ho náhodou v balíčku nedostali, můžete si ho stáhnout zde.